lunes, 31 de diciembre de 2012

I... JA HEM ACABAT!

Aquesta será la meva última entrada de l'any i del primer semestre com estudian d'Educació Primària, i amb ella la conclusió que faig a nivell personal sobre les dues assignatures, COED i GITIC.

Per una banda, parlare sobre COED, no sabia de que tractava aquesta assignatura quan vaig començar la carrera, però un cop me la van explicar, sabia que per un costat seria divertit i no gaire complicar, però de l'altre, ens haviem d'enfrontar a activitats orals, a recitar poemes i a descriure companys... Puc dir que gràcies a COED he après a controlar els meus nervis i poder presentar treballs oralment sense cap tipus de problema, com també redactar una bona redacció o un bon text. Aquesta assignatura, impertida per Imma Gómez, considero que posar-la al primer semestre ha estat molt bé per tal d'anar coneixer als companys, ja que jo, mitjançant els treballs en grup i les exposicions orals principalement, he pogut acabar l'any, comparantme amb el primer dia de curs, superant els nervis davan públic, poden recitar una poesia sense entrebancarme i per últim, i més important per a mi, he agafat confiança amb tota la classe.

Per l'altre banda, les classes de GITIC ens ensenyen eines i noves webs i aplicacions per que en un futur sàpiguem utilitzar a la perfecció. Jo, quan en Jorge Coderch ens explicava algunes pàgines pensava, i això per que serveix, perque ens explica això si no en farem ús, etc. Com heu pugut veure en aquest blog, he publicat casi bé tot el que hem fet a classe i puc afirmar que actualment, al meu dia a dia les utilitzo gairabé totes, google drive, reader, twitter, pearltrees, prezi... Amb GITIC he sapigut i conèixer aplicacions d'internet molt útils com el google drive, i també una nova forma de presentar una exposició amb el Prezi.

Finalment. dir que amb aquesta dues assignatures que formes el Módul 1, m'emporto coses molt positives i significatives que fan de mi una persona una mica més madura. Em despedeixo dient que tant aquestes dues assignatures com les altres del curs m'han agradat i he aprés coses diferents i que també, he fet grans amigues i molts bons companys de classe.

BON NADAL I FELIÇ ANY NOU!!

foto del meu seminari



No hay comentarios:

Publicar un comentario