lunes, 24 de diciembre de 2012

COMPARTIM AMB GOOGLE DRIVE

Google Drive, és una eina de Google que permet crear documents, fulls de càlcul, presentacions, formularis..  i guardar-los en carpetes on-line. Amb aquesta eina, tu podràs compartir tots aquests documents amb qualsevols persona que tingui conta de google, que des de qualsevol lloc podràs obrir i editar els documents.



En aquesta imtage podem veure com s'estructura el google drive. si volem crear un document haurem d'anar al botó crea, seguidament, sortirá una finestra, i alla escollirem document. també, pots crar carpetes, que com podem observar a l'imatge, la meva unitat la tinc estructurada i ordenada per carpetes de les diferents assignatures.

Google Drive, és una de les aplicacions que més utilitzem a la Universitat, una eina molt útil i fàcil d'utilitzar, ja que si treballem en equip, cada membre del grup podem estar a un ordinador diferent, o des de casa podem modificar, comentar, revisar i fer el treball sense haver de desplaçar-nos tot a un lloc. També, amb el drive, tinc els meus documents ordenats per carpetes i això fa que les meves coses les tingui ben estructurades per assignatures o temas, com podem veure a l'imatge anterior. Per això, dir que amb google drive ens ajuda a fer els treballs tant en equip com individuals amb molta més facilitat.

Us adjunto un video creat per Google de que és el Drive.

No hay comentarios:

Publicar un comentario